1. Segnale di output flowmeter Electromagnetic hè assai picculu, di solitu solu uni pochi millivolts. Per migliurà a capacità anti-interferenza di l'instrumentu, u potenziale zero in u circuitu di input deve esse u potenziale zero cù u potenziale di terra, chì hè una cundizione suffirenziu per u sensoru per esse in terra. Una messa a terra povera o senza filu di messa à terra pruvucarà signali d'interferenza esterni è ùn pò micca esse misurata nurmale.
2. U puntu di terra di u sensoru elettromagneticu deve esse cunnessu elettricamente à u mediu misuratu, chì hè una cundizione necessaria per u travagliu di u flussu elettromagneticu. Se sta cundizione ùn hè micca scontru, u flowmeter elettromagneticu ùn pò micca travaglià nurmale, chì hè determinatu da u circuitu di signale di u sensor. Quandu u fluidu taglia u filu magneticu per generà un signalu di flussu, u fluidu stessu agisce cum'è un potenziale zero, un elettrodu genera un putenziale pusitivu, l'altru elettrodu genera un putenziale negativu, è cambia alternativamente. Dunque, u puntu mediu di l'ingressu di u cunvertitore (schermu di u cable di signale) deve esse à u putenziale zero è cunducendu cù u fluidu per furmà un circuitu di input simmetricu. U puntu mediu di l'estremità di l'ingressu di u cunvertitore hè cunnessu elettricamente à u fluidu misuratu attraversu u puntu di terra di u signale di output di u sensoru.
3. Per materiale pipeline in azzaru, grounding nurmali pudia fà meter flussu di travaglià nurmalmente. Per u materiale di pipeline speciale, per esempiu, u materiale PVC, u metru di flussu elettromagneticu deve cun anellu di messa in terra per assicurà a messa in terra è u travagliu normale di u metru di flussu.