Applicazione di u flussimetru elettromagneticu in l'industria di a carta
2022-04-24
L'industria di carta muderna hè una industria di capitale, tecnulugia è energia intensiva cù una pruduzzione à grande scala. Hà e caratteristiche di una forte continuità di produzzione, un flussu di prucessu cumplessu, un altu cunsumu d'energia, una grande capacità di trasfurmazioni di materia prima, una carica di contaminazione pesante è un grande investimentu.
I flussimetri elettromagnetici occupanu una pusizione dominante in l'industria di a carta. U mutivu principale hè chì a misurazione di u flussu elettromagneticu ùn hè micca affettata da a densità, a temperatura, a pressione, a viscosità, u numeru di Reynolds è i cambiamenti di conductività di u fluidu in un certu intervallu; u so intervallu di misurazione hè assai grande è pò copre u flussu turbulente è laminar. A distribuzione di a velocità, chì ùn hè micca cumminata da altri metri di flussu. A causa di a struttura simplice di u flowmeter elettromagneticu, ùn ci sò micca parti in muvimentu, parti disturbanti è parti di throttling chì impediscenu u flussu di u mediu misuratu, è ùn ci saranu micca prublemi cum'è u bloccu di tubi è l'usura. Puderà risparmià significativamente u cunsumu d'energia è cuntrullà strettamente a scaricazione di contaminanti ambientali.
Suggerimentu di selezzione di mudellu per u misuratore di flussu elettromagneticu. 1. Fodera U mediu misurata in u prucessu di fabricazione di carta hà e caratteristiche di alta temperatura è pressione alta, è hà una grande quantità di sustanzi chimichi, chì hè corrosivu. Dunque, i flowmeters elettromagnetici sò tutti rivestiti cù PTFE resistente à alta temperatura. Ancu s'è u lining PTFE hè resistente à a temperatura alta, ùn hè micca resistente à a pressione negativa. In certi ambienti spiciali, cum'è l'outlet di u riser di cuncentrazione media, micca solu a cuncentrazione media hè alta, a temperatura hè alta, ma ancu un fenomenu di vacuum da u tempu à u tempu. In questu casu, hè necessariu di sceglie PFA lining.
2. Elettrodi A selezzione di l'elettrodi di u flussu elettromagneticu in l'industria di a carta cunsidereghja principarmenti dui aspetti: unu hè a resistenza à a corrosione; l'altru hè anti-scaling. Una grande quantità di sustanzi chimichi serà aghjuntu in u prucessu di fabricazione di carta, cum'è NaOH, Na2SiO3, H2SO4 concentratu, H2O2, etc. Differenti elettrodi deve esse sceltu per diversi chimichi. Per esempiu, l'elettrodi di tantalu deve esse usatu per l'elettrodi dielettrici forti àciti, l'elettrodi di titaniu sò generalmente usati per i media alkalini, è l'elettrodi in acciaio inox 316L ponu esse usatu per a misurazione di l'acqua cunvinziunali. In u disignu di l'anti-fouling di l'elettrodi, l'elettrodi sferichi ponu esse selezziunati per u mediu cumpostu principalmente di sustanzi fibrui per u gradu generale di fouling. L'elettrodu sfericu hà una grande zona di cuntattu cù u mediu misuratu è ùn hè micca facilmente coperto da sustanzi fibru.