In u sistema di riscaldamentu, u monitoraghju di l'energia termale hè un ligame assai impurtante.
U metru di calore elettromagneticu cuntrullatu americanu hè utilizatu per calculà u calore in situ è cuntrullà a temperatura in situ per assicurà chì ùn ci sarà micca surriscaldamentu è ghjunghje u scopu di risparmià energia.
U situ hè una splutazioni di porcu, è l'equipaggiu in situ furnisce u calore à a casa di porcu per mantene a casa di porcu à una temperatura constante. Per impedisce a casa di porcu da surriscaldamentu, u metru di calore elettromagneticu misura u calore in a pipa in modu di cuntrullà a pompa di calore per fà chì a casa di porcu ghjunghje à un statu di temperatura constante è rializà l'effettu di risparmiu d'energia.
À u situ di usu, u metru di calore elettromagneticu pò visualizà u flussu istantaneu, u flussu accumulatu, u rinfrescante è u riscaldamentu istantaneu, u rinfrescante è u riscaldamentu accumulatu, a temperatura di l'ingressu è a temperatura di l'output. L'utilizatore ùn hà micca bisognu di debugging in situ. U debugging hè statu finitu prima di abbandunà a fabbrica. Dopu a stallazione di u sensoru di calori di fretu è un paru di sensori di temperatura, ponu esse utilizati direttamente per realizà a misurazione automatica in situ è u cuntrollu di a temperatura. U strumentu vene cun cumunicazione 4-20mA, Pulse è RS485, chì pò esse monitoratu è cuntrullatu cintrali.